Ets a: Portada > Noticias PROGRAMA D'EXPERIÈN...

PROGRAMA D'EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL PER A L'OCUPACIÓ JUVENIL A CATALUNYA

TREBALLADOR SOCIAL

El treballador social contractat el 15 de novembre de l’any passat finalitzarà el seu contracte en pràctiques el pròxim dia 14.

Es tracta d’un graduat en treballs socials contractat per donar suport a l’àrea de serveis socials de l’Ajuntament, formació i actuacions d’inclusió social, acompanyament en la recerca activa de feina i orientació sociolaboral a persones en situació de vulnerabilitat social, elaboració de la planificació i execució de projectes en els àmbits de joventut i dones, suport a l’associacionisme. La contractació es va dur a terme a través de la subvenció d’11.000 euros atorgada pel programa europeu de Garantia Juvenil. Es tracta d’un contracte de treball efectuat d’acord amb les condicions establertes en l’Ordre TSF/213/2016, d’1 d’agost, cofinançat per la Iniciativa d’Ocupació Juvenil i el Fons Social Europeu 2014-2020, amb un cofinançament del 91,89%.

El programa de contractació de joves en pràctiques està subvencionat pel Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) i cofinançat pel Fons Social Europeu i la Iniciativa d’Ocupació Juvenil. Està pensat per oferir oportunitats formatives i laborals a persones d’entre 16 i 30 anys que no estudien ni treballen. Per tal de cobrir aquesta plaça de treballador social es va obrir una convocatòria de concurs públic.

Els objectius pels quals fou contractant han estat assolits i l’ajuntament  fa un balanç positiu de l’activitat que no hagués estat possible sense aquesta subvenció.

Amb el suport de:
Diputació de TarragonaConsell Comarcal de la Ribera d'EbreConsorci Administració Oberta de Catalunya

Ajuntament de Miravet , Tots els drets reservats - Normes de privacitat - Qui som?