Ets a: Portada > Noticias CONSULTA PÚBLICA PR...

01/09/2017

CONSULTA PÚBLICA PRÈVIA RELATIVA AL PROJECTE D'ORDENANÇA MUNICIPAL REGULADORA DE LES ACTIVITATS ECONÒMIQUES SOTMESES A COMUNICACIÓ PRÈVIA O DECLARACIÓ RESPONSABLE

L'Ajuntament de Miravet sotmet a consulta pública la voluntat de regular mitjançant ordenança municipal les activitats econòmiques sotmeses a comunicació prèvia o declaració responsable.

Amb l'objectiu de permetre la participació de la ciutadania en els procediments d'elaboració de les ordenances, possibilitant la presentació d'aportacions i suggeriments fins el 3 d'octubre de 2017.

Caldrà que les propostes es facin arribar a l'Ajuntament de Miravet a través del Registre General d'Entrada de documents.

Trobareu més informació a la memòria per a la consulta pública.

MEMÒRIA

INSTÀNCIA GENÈRICA

Amb el suport de:
Diputació de TarragonaConsell Comarcal de la Ribera d'EbreConsorci Administració Oberta de Catalunya

Ajuntament de Miravet , Tots els drets reservats - Normes de privacitat - Qui som?